Når man skal vælge nyt CRM, så skal der træffes en masse beslutninger. Ud over selve platformen, så skal I være skarpe på hvorfor I skal have et CRM, hvilke gevinster I vil have og ikke mindst hvordan I vil sikre, en god implementering.
Hvis du klikker herunder, så kan du downloade vores beslutningsguide. Den kan støtte dig i hele processen.
Starter-pakken giver dig værktøjer til at organisere dine kontakter, spore salgsaktiviteter og administrere din salgsproces.
Professional-pakken giver dig mulighed for at automatisere salgsprocessen, styre kontrakter, oprette tilpassede rapporter og effektivt samarbejde med dit salgsteam. Udover alt i starter-pakken, får I også:
Enterprise-pakken får du en skalerbar løsning, der er designet til at optimere og styrke din virksomheds salgsproces med avancerede automatiseringsfunktioner, og tilpassede objekter. Udover indholdet i Starter og Professional, får I også:
Når vi implementerer HubSpot Sales Hub, så sikrer vi os, at vi gør det rigtigt første gang. Derfor kan vores proces variere fra gang til gang.