Starter-pakken giver dig værktøjer til at organisere kundehenvendelser og arbejde med tickets.
Professional-pakken giver dig mulighed for at automatisere jeres kundeservice samt engagere jeres kunder mere i jeres forretning:
Enterprise-pakken får du en skalerbar løsning, der er designet til at optimere og styrke din virksomheds kundeservice med avancerede automatiseringsfunktioner, og tilpassede objekter. Udover indholdet i Starter og Professional, får I også:
Funktionaliteter: Gennemgå de forskellige funktioner og værktøjer, der tilbydes i hver pakke. Vurder om de tilgængelige funktioner passer godt til jeres behov og om de kan hjælpe jer med at indfri målene.
Budget: Overvej dit virksomhedsbudget. Sørg for at vælge en pakke, der er økonomisk overkommelig uden at gå på kompromis med de nødvendige funktioner.
Virksomhedsstørrelse: HubSpot tilbyder pakker, der passer til både små og store virksomheder. Vælg en pakke, der passer til din virksomheds størrelse og behov for skalerbarhed.
Fremtidige planer: Overvej de fremtidige planer og vækstmål. Tænk på, hvordan jeres behov kan ændre sig over tid, og vælg en pakke, der giver mulighed for at tilføje yderligere funktioner eller opgradere, hvis det er nødvendigt.
Support og uddannelse: Vurder den tilgængelige support og uddannelse. HubSpot tilbyder forskellige niveauer af support og har en omfattende uddannelsesplatform, HubSpot Academy.
Når vi implementerer HubSpot Service Hub, så sikrer vi os, at vi gør det rigtigt første gang. Derfor kan vores proces variere fra gang til gang.