Gå strategisk til værks

Det er jo ikke sikkert, at HubSpot er det rigtige valg - derfor starter alle vores projekter med en gratis foranalyse.

Describe your image
head

Foranalyse

Med vores foranalyse kan vi se hvordan vi skal scope projektet. Der er meget stor forskel på om det er første gang I skal have et CRM eller om det er jeres 4. installation. 

Vi går ikke i gang med opgaven før vi alle har vished.

head

Rette proces

Baseret på foranalysen finder vi den rigtige proces for jeres virksomhed. Nogle gange skal vi forberede jeres medarbejdere på at der kommer en forandring og andre gange er det noget de imødeser. Uanset hvad, så skal det gøres rigtigt!

head

Mennesket i centrum

At implementere et nyt CRM er aldrig en simpel opgave. Vi piller ved mange ting på samme tid - processer, roller, data, ledelse og ikke mindst jeres medarbejderes hverdag. Det kan godt lyde lidt hippieagtigt, men det er et menneskeprojekt og ikke et it-projekt I skal i gang med...

Opstart

Opstart

Har I rent faktisk besluttet jer

For mange virksomheder er projektet afgrænset til salg og har ingen interesse for andre i organisationen - hverken ledelsen eller andre afdelinger. Det bliver sjældent et succesfuldt projekt, så sørg for at der er truffet en beslutning.

Er ledelsen om bord?

De fleste virksomheder har ambitiøse vækstmål og der bliver lavet fine strategier. Men vi oplever tit, at der mangler planer til at eksekvere strategien. Vækst kræver planer og processer, og hvis ledelsen er lidt lunken omkring projektet, så skal de have hånden på kogepladen - uden salg ingen vækst.

I bliver udfordret

Det er sjældent, at der bliver implementeret nye digitale platforme uden at nogen får noget i klemme. Vi oplever ofte, at eksisterende systemer og processer, der ikke længere virker, er svære at at sige farvel til. Oftest er det egentlig bare fordi man godt kan lide sit job som det er. Men der kommer forandringer og de kan være svære at acceptere.

Udvikling

Udvikling

HubSpot er blevet et stort system med mange mulige udfald på forskellige udfordringer. 

Skal man have en eller flere pipelines? Hvad bør man lave af automation? Kan man få ryddet op i de forskellige objekter? Hvordan laver vi de rigtige rapporter?...

Jeg vil gerne afsløre en stor hemmelighed... Du kan det samme som mig i HubSpot... På nuværende tidspunkt er jeg bare meget bedre end dig, for jeg har øvet mig i de sidste 10 år.

Du kan sagtens onboarde selv i HubSpot, du kan se alle de forskellige videoer og hvis du ved PRÆCIS hvad du har brug for, så er det måske den bedste løsning. Men oftest har man brug for nogen som ved bedre.

Vores udviklingsmodel tager udgangspunkt

Optimering

Unlimited Power

The design sprints are a white glove service

Hjælp til at beskrive processen

Igennem de sidste 10 år har vi implementeret rigtig mange løsninger og vi har en god proces for at implementere HubSpot. Uanset hvad jeres erfaring er med at få nye systemer ind i virksomheden hjælper vi med den rigtige proces for jer.

 Involvering
Vi er gode til at fortælle de forskellige stakeholders hvorfor implementering af et CRM er en rigtig god ide - men det er vigtigt at det er jeres projekt og jeres beslutning. Vi er vant til at facilitere forløbet lige fra den første ide til at et nyt system er i luften og virker. 

Hjælp til ledelsen
Vi er vant til at arbejde i krydsfeltet mellem digitale løsninger, ledelse af organisationer og forandringer. Derfor arbejder vi også systematisk med de mennesker der skal lykkes med projektet, og også efterfølgende skal bruge HubSpot. Der er brug for både processer, funktioner i platformen og ledelse af mennesker, for at komme i gang.

Hvad du skal overveje, når du skal vælge os? 

 

 

  • Har I rent faktisk besluttet jer?
    For mange virksomheder er projektet afgrænset til salg og har ingen interesse for andre i organisationen - hverken ledelsen eller andre afdelinger. Det bliver sjældent et succesfuldt projekt, så sørg for at der er truffet en beslutning.

  • Er ledelsen om bord?
    De fleste virksomheder har ambitiøse vækstmål og der bliver lavet fine strategier. Men vi oplever tit, at der mangler planer til at eksekvere strategien. Vækst kræver planer og processer og hvis ledelsen er lidt lunken omkring projektet, så skal de have hånden på kogepladen - uden salg ingen vækst.

  • I bliver udfordret
    Det er sjældent, at der bliver implementeret nye digitale platforme uden at nogen får noget i klemme. Vi oplever ofte, at eksisterende systemer og processer, der ikke længere virker, er svære at at sige farvel til. Oftest er det egentlig bare fordi man godt kan lide sit job som det er. Men der kommer forandringer og de kan være svære at acceptere.

  • Hjælp til at beskrive processen
    Igennem de sidste 8 år har vi implementeret rigtig mange løsninger og vi har en god proces for at implementere HubSpot. Uanset hvad jeres erfaring er med at få nye systemer ind i virksomheden hjælper vi med den rigtige proces for jer

  • Involvering
    Vi er gode til at fortælle de forskellige stakeholders hvorfor implementering af et CRM er en rigtig god ide - men det er vigtigt at det er jeres projekt og jeres beslutning. Vi er vant til at facilitere forløbet lige fra den første ide til at et nyt system er i luften og virker. 

Processen2