Bliv klogere på dit CRM Projekt

Når man implementerer et nyt CRM er ønsket et system der bliver brugt maksimalt, for at tjene flere penge og ultimativt få loyale kunder. Det er bare ikke altid det der sker...

 

Tænk nu hvis Jesper fik en tagsten i hovedet...

De sidste 9 år har jeg implementeret HubSpot og har ret mange projekter bag mig. Det er bestemt ikke alle, der har været succesfulde og det er der mange årsager til. Ofte har det været mig, der egentlig ikke har været godt nok forberedt 0g nogle gange har det været kunden, der ikke har været godt nok forberedt.

Problemet er, at vi ikke helt vidste hvad vi skulle forberede trods ufattelig meget erfaring på begge sider.

Det har vi lært af og samlet den forberedelse i en assessment hvor vi systematisk spørger ind til blandt andet commitment, proces, erfaring, forandringslyst og ikke mindst allokering af ressourcer. 

På baggrund af viden kan vi rådgive og støtte op omkring den bedst mulige proces for netop jer og derved sikre, at I får mest ud af jeres investering.

Book en tid og få en uforpligtende snak om jeres projekt.